Cím:
1138 Budapest, Meder u. 12.

Tel:
06-1/450-1183
06-1/450-1184
Tel/fax:
06-1/329-5682

Mobil:
06-30/952-8728
06-30/974-3754

E-mail:
info@jatekvilag.hu

Mobilkori

MAGIC-ICE MOBIL KORCSOLYAPÁLYA

A MAGIC-ICE mobil koripálya forradalmian új lehetőség a korcsolyázás szerelmeseinek! Technológiája révén évszaktól függetlenül, bármilyen hőmérséklet esetén lehetővé teszi a jeges téli sportok űzését, vagy csak egyszerűen egy rendezvény, party üde színfoltja lehet.
A műanyag lapokból összeszerelt pálya nem igényel sem hűtést, sem karbantartást.
Többféle méretben és alakban lehet lerakni.
A lapok mérete 1m x1m. Alapméretnek a 200 nm-es pályát ajánljuk, ezen már hoki mérkőzés is játszható Ezt a felületet a terep adottságaitól függően 6 fő 4 óra alatt felépíti..
A korcsolyapálya rendezvények helyszíneként és tanulópályaként is működtethető.

Vásárlás esetén a hagyományos jégpályák árának töredékéért hozzájuthat, folyamatos üzemeltetése pedig nem igényel energiát!

A MAGIC-ICE korcsolyapályát felfújható hurkakerítéssel forgalmazzuk, mely megóvja a gyerekeket a kicsúszásoknál.

Cégünk a MAGIC-ICE kizárólagos magyarországi forgalmazója. További információk a www.magic-ice.hu honlapon találhatók.

Téli Olimpia – rendezvény a koripályán

  • A Téli Olimpia egy különleges és aktuális programlehetőség.
  • A Téli Olimpia egy vidám feladatokból álló, 1,5 órás program, két 6 fős csapat számára, a téli olimpia versenyszámaiban. A mobil korcsolyapálya adta sokrétű lehetőségek kihasználásával kiválóan alkalmas céges csapatépítésre, de rendezvények önálló helyszíneként is megjelenhet.
  • Igény szerint a program folyamatosan, egész nap üzemeltethető.

Téli Olimpia – programelemek

  • Curling:
    A játékos egy 80 cm átmérőjű fa lapon foglal helyet, amely 4 db görgőn gurul. Két társa löki őt, de egy bizonyos pontnál el kell engedni, azon túl már nem érhetnek a guruló játékoshoz. Két társ a jeget síkosítja egy-egy partvissal, ahogyan azt a közvetítésekben láthatjuk. Két gurítás lehetséges. Cél: az ülő játékost a célhelyhez minél közelebb gurítani. A versenytársat kilökni engedélyezett, de csak a guruló játékos érhet hozzá. A csapatok egymás után felváltva gurítanak, a sorrendet előzetesen sorshúzással állapítjuk meg.
  • Fakutya:
    Egy szék lábára korit erősítünk, majd a csapatok minden tagjának végig kell menni a pályán úgy, hogy a székben tolják ( a toló és a tolt fél pályánál cserélnek). A pályát bójákkal jelöljük ki. A váltás a váltózónában lehetséges, az ettől való eltérés a kör megismétlését vonja maga után. Egyszerre 3 vagy 4 csapat teljesítheti a feladatot, tehát több csapat esetében időt kell mérni.
  • Sífutás:
    Hárman állnak egy sílécen, amelyre bebújtatják a lábukat és egyszerre kell teljesíteni a pályát, ami egy bója megkerülését jelenti. Ha visszaérnek a kiindulási vonalhoz, megtörténhet a váltás. Az győz, akinek a csapata először teljesíti a feladatot hibátlanul. Ha elhagyják egymást, oda kell visszamenni, ahol az elhagyás megtörtént.
  • Short track:
    Bójákkal kijelölt pályán kell körben végighaladni a versenyzőknek, majd 2 kör megtétele után jön a váltás. A váltás a váltózónában történhet. A hibás váltás időhozzáírást eredményez. Az a győztes, ahol
    minden csapattag megtette a 2 körét, szabályos
    váltással és először haladt át a célvonalon.
  • Műkorcsolya:
    Olyan szabadon választott program előadása előre meghatározott elemek elegyítésével, amelynek időtartama max 2 perc. A csapatból min 2 főnek kell páros gyakorlatot bemutatnia, de lehetnek többen is. A végrehajtott gyakorlat tartalmát és művészi hatását 3 fős zsűri értékeli.
  • Jégkorong:
    A játékot 4 fős csapatok játszhatják csapatonként 2 fő cserével. A játékosok floorball ütővel és labdával mérkőznek és védőfelszerelést viselnek. Szabálytalanságnak minősül a bottal gáncsolás, a szándékos durva belemenés és az ütés. Ezt a játék szabályainak megfelelően 1 perc kiállítással büntetjük. A játékot gólra játsszák, a kapuk a pályát határoló hurkában kerülnek kialakításra. Gólnak számít az, amit a bíró annak ítél. A csapatok körmérkőzés formájában játszanak, tehát mindenki játszik mindenkivel és a győzelmek száma a mérvadó. Egyenlő győzelem esetén a gólkülönbség dönt, ha az sem, akkor rávezetéses kapuralövések.

Kérjen több információt: info@jatekvilag.hu